4 may. 2012


No puedo entender las quejas a estas alturas de las circunstancias, se recoge lo que se siembra, permitimos el fondo de reptiles y les dimos prestigio, permitimos el sectarismo  y la parcialidad y las ruedas de prensa dirigidas sin preguntas a las que sin verguenza y con un pasmo sin igual asistimos. la destrucción de la profesión , la falta de competitividad en el mercado es un acto propiciado por los propios profesionales, en ningún colectivo ha sucedido lo que sucede en los medios de comunicación españoles.

 Me recuerda sin duda la operación columna donde destacadamente se espió y persiguió a los compañeros decentes Y NO SÓLO A LOS GUARDIAS CIVILES DEMOCRÁTICOS.


Ahora hay que llorar como mujeres y como cobardes lo que no habéis sabido defender como hombres. Los derechos Humanos no se mendigan se exigen.


MANIFESTO DO CPXG NO DÍA DA LIBERDADE DE PRENSA

Cando vivir significa tomar partido

Nunca imaxinei que chegaría un día en que os xornalistas tivesemos que tomar partido, dar un paso adiante e significarnos para salvar a profesión da deterioración á que está sometida nos últimos anos.
A maioría de nós non temos esa vocación, pero resistímonos a ser vítimas da apatía, da indiferenza. As circunstancias obrígannos. O xornalismo encamíñase cara á súa autodestrución e chegou o momento de reaccionar antes de que o último de nós asine a carta de defunción, apague a luz e peche a porta.

Nos últimos catro anos perdéronse máis de 6.000 empregos na profesión, pecháronse 52 medios de comunicación e abríronse 23 Expedientes de Regulación de Emprego (ERE), segundo os datos da Federación de Asociaciones de Periodistas de España (FAPE). Cada ano licéncianse 3.000 xornalistas. Só 500 conseguen traballar. Cada día que pasa destrúense 15 postos de traballo nos medios de comunicación. Tapamos a hemorraxia coas nosas mans, coñecedores de que pouco podemos facer ante a avalancha de malas novas que está por vir. Somos os principias prexudicados polo peche de empresas, polos despedimentos masivos, pola precarización das condicións laborais e salariais e pola perda alarmante de recursos para desenvolver o noso traballo, sen obviar que moitos dos responsables destas decisións son tamén xornalistas. Vítimas e verdugos.

Estou convencido de que ningún compañeiro se fixo xornalista para participar do actual estado da profesión. Eu, polo menos, non. Case todos temos unha idea do oficio que se dá de bruces contra a realidade e fainos caer vítimas da desilusión e a desmotivación, a perdición dunha carreira. A crise, que moitos usan como escusa, debilita o noso dereito a exercer a profesión con dignidade e arruína o dereito dos cidadáns a unha información veraz, plural e rigorosa.

Por todo isto, e porque é o momento perfecto para que os lobos salten sobre as súas presas e consigan sometelas e volvelas dóciles e submisas, chegou o tempo de significarse e dar a cara por unha profesión que tanto nos ofrece e que tan necesaria é.

Por un xornalismo forte e orgulloso de seu que sirva de freo ao control que exercen os poderes político e económico e que fiscalice con rigor as actuacións dun e doutro.

Por un xornalismo responsable que non consinta roldas de prensa sen preguntas.

Por un xornalismo de calidade que non abuse nin de bolseiros sen salario, ou contratados por un soldo indigno, nin de compañeiros con pouca experiencia. Que sexan xornalistas quen organicen as redaccións, non as xerencias nin os departamentos de recursos humanos das empresas, que descoñecen as verdadeiras necesidades profesionais.

Por un xornalismo, en definitiva, que non se vexa obrigado a saír á rúa cada 3 de maio para espantar as pantasmas.

Din que sen xornalistas non hai xornalismo. E engaden que sen xornalismo, non hai democracia. Eu matizo. A democracia está a salvo, pero, invocando a Gramsci, se non reaccionamos, será unha democracia de cidadáns (xornalistas) indiferentes, que abdican de tomar partido, de significarse. De vivir.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Si no te explicas bien, no puedo analizar,correctamente la respuesta,que te pueda dar, habla mas claro y te dare una solucion,rapida y justa, a la pregunta que yo creo entender,te respondo, ,,,solo en la comandancia de Huelva fueron intervenidos unos 250 telefonos todos vinculados con la operacion COLUNNA, y se lo hacian a los titulares bien guardias civiles,sus conyuges,y padres de los mismo, e igualmente se intervinieron telefonos,publicos que estaban habilitados dentros de las comandancia,y otras dependencias,anexas que no eran oficiales, o sea la trama fue orquestada por la direccion de la guardia civil,en connivencia con los jueces militares,adictas al tema,y cuando se habla de guardias civiles democraticos se entiende que se habla del todo el colectivo en general, menos aquellos que se llaman mandamases, y que nunca admitieron, democracia dentro de la institucion, porque mandar a estilo compadre es muy facil, osea al ordeno y mando, y eso ya paso a la historia, desde el año 78 vivimos en democracia, entre comillas, es por ello que el NOVENTA Y NUEVE POR CIENTO GUARDIAS DE BASE, estaban por la labor democratica,el sesenta por ciento de los suboficiales,tambien,el cuarenta pior ciento de oficiales,tambien, y de jefes para arriba solo el uno por ciento, y te hablo de la fecha de OPERACION COLUNNA, con ello quiero decir que guardias civiles democraticos eramos todos pero los que dieron el gran salto y la cara,unos vastantes cuantos, con nombres y apellidos, por eso siempre que se habla del tema SUGC, SIENPRE,SIEMPRE SIEMPRE,ESOS LOS QUE DIERON LA CARA SE LLAMARAN GUARDIAS CIVILES DEMOCRATICOS VALIENTES, ,,,y sabes porque valientes,,, ,,,porque fueron perseguidos,humillados,encarcelados,expulsados,secuestrados durante 26 larguisimos años para que TU, ahoras tengas una asociocion,y te puedan defender de las posibles ilegalidades,que algunos de tus mandos puedan pretender imponerte,,, ,,,ASI QUE NUNCA LO OLVIDES ,LOS GUARDIAS CIVILES DEMOCRATICOS Y VALIENTES SIEMPRE TENDRAN NOMBRES Y APELLIDOS,,, J.A.